Ak Vás stretla tá nepríjemnosť, že niektorý z našich tovarov nie je v poriadku, chceme Vám týmto návodom pomôcť urýchliť vyriešenie reklamácie.
Potrebné doklady
Pre zadanie reklamácie postačí Váš doklad o kúpe.
Autorizované servisné strediská
Všetky reklamácie sú vybavované našim reklamačným oddelením. Odporúčame Vám podať reklamáciu on-line. Automaticky Vám bude vygenerované RMA číslo, pod ktorým bude Vaša reklamácia evidovaná. Reklamovaný tovar je potrebné doručiť osobne alebo poslať výrobok označený RMA číslom na adresu sídla spoločnosti - CTRL + C, Lipová 52/6, 958 04 Partizánske.
Vybavenie reklamácie
Väčšinu prijatých žiadostí o reklamáciu sa snažíme vybaviť na počkanie. Náš reklamačný technik produkt ihneď otestuje a navrhne Vám riešenie reklamácie.
Ak to povaha tovaru alebo charakter reklamácie neumožňuje, alebo ak nemáme adekvátny tovar na sklade, náš reklamačný technik Vám oznámi približný termín, kedy bude reklamácia vybavená.
Protokol o prijatí a vybavení reklamácie si starostlivo uschovajte pre prípad ďalšej reklamácie.